Mezinárodní filmový festival Febiofest (140 tis.)
Pořádání zahajovací projekce a slavnostní párty Ozvěn Febiofestu 2012 České Budějovice. Záštitu převzali Mgr. Jiří Zimola hejtman Jihočeského kraje a Mgr. Juraj Thoma primátor Českých Budějovic.
Mezinárodní festival Febiofest se po létech vrací do Českých Budějovic.
Lipensko – Mühlviertel – marketing turistického ruchu dané oblasti (1,8 mil. Kč)
Komplexní zpracování propagace pro podporu turistického ruchu v oblasti Lipensko – Mühlviertel. Video portrét oblasti, webová prezentace, televizní reportáže a reklamní spoty vysílané v českých a rakouských televizích, tiskové konference, podpora jinými cestopisnými internetovými portály atd. Projekt je nyní ve fázi finalizace a jeho ukončení je plánováno na září 2011.
Reklamní spoty pro Jihočeský kraj – Rožmberský rok (100 tis. Kč + mediální podpora)
Série tří spotů podporujících propagaci projektu „Rožmberský rok“. Spoty jsou mimo jiné nedílnou součástí výstavy na Pražském hradě a byly vyrobeny i v anglické mutaci. Cizojazyčné mutace všech videosnímků vyrobených společností GRIF Line jsou vždy namlouvány rodilými mluvčími.
Pohlednice od sousedů – podpora příhraniční spolupráce (FMP; 380 tis. Kč)
Video pozvánky z jihočeského regionu vysílané v rakouské televizi a v regionální televizi v jižních Čechách. Tyto videosnímky byly následně umístněny na webovém portále www.videotour.cz a využity pro vlastní prezentaci měst a obcí.
Marketingová podpora turistického ruchu v Protivíně (500 tis.Kč)
Komplexní marketingové zpracování zahrnovalo prezentaci města prostřednictvím billboardů, orientačního značení i nově vytvořených webových stránek a jednotné nápadité zpracování grafiky bylo použito také při výrobě videa a DVD. Nedílnou součástí marketingové podpory byla tisková konference. Prezentace projektu zaujala média natolik, že kromě tištěných článků byly vysílány reportáže všemi celoplošnými televizními stanicemi včetně veřejnoprávní. Podpora probíhala i prostřednictvím rádiové reklamy a inzerce v Učitelských novinách (jako pozvánka na školní výlet). I proto v porovnání s uplynulou sezónou navštívilo oblast o 64,5 % turistů více.
ORBIS – cestopisy z celého světa pro televizní vysílání (vlastní projekt)
Thajsko, Čína, Mexiko, ale i USA, Vietnam a Kambodža… Patnáctiminutové cestopisné dokumenty s českým komentářem jsou natočeny v HD kvalitě a vyšly také na Blu-reay DVD. Televize Gimi je již dvakrát reprízovala v diváky oblíbeném seriálu Orbis.
Videotour – portál cestovního ruchu Jižních Čech (ROP; 6,4 mil. Kč)
Turistický portál s plánovačem cest přibližuje návštěvníkům formou cca jednominutových komentovaných videosekvencí atraktivní místa, památky a jiné zajímavosti jižních Čech. Grif Line natočil a zpracoval pro portál 100 ks videí ve třech jazykových mutacích. Celková zakázka byla v objemu 2,9 mil. Kč. Portál podporuje cestovní ruch Jihočeského kraje. více na www.videotour.cz
Mateo-rozsáhlý projekt propagace a PR, vysílání v TV, tiskové konference (670 tis. Kč)
Cílem mezinárodního projektu MATEO, který byl realizován v letech 2004-2007 a na kterém spolupracovaly regiony Katalánsko, Lombardie, Severní Brabantsko a NUTS II Jihozápad (jižní a západní Čechy), byl rozvoj inovačních procesů v malých a středních firmách (MSP) a výzkumných a vývojových institucích. Projekt nemalou měrou podpořil výměnu zkušeností mezi těmito institucemi i spolupráci mezi partnerskými regiony, a to v oborech jako jsou např. medicína a farmacie, potravinářství, chemie, elektronika, strojírenství či obnovitelné zdroje energie. Kromě marketingové podpory zpracovala společnost GRIF Line o tomto mezinárodním projektu dokumentární DVD.
E.ON – reklamní spoty a grafická podpora projektů
Od roku 2006 vyráběla společnost Grif Line přibližně 18 různých spotů a jejich variant nejen pro televizní vysílání – reklama na „Zlatou Lyži“, „Energy Globe Award“ či sponzorský vzkaz E.on pro MS v ledním hokeji, ale také pro projekci v autobusech Student Agency, na LED stěnách umístěných na veřejných akcích atp. Grafickým zpracováním záznamů fotbalových utkání E.on junior CUP podpořila agentura také mládežnický fotbal. Při zpracování videomateriálu z turnaje zde byla spojena animace s reálnými záběry a výsledek tak sklidil nevídaný úspěch nejen u samotných hráčů a klienta. S různými obměnami byla tato forma zpracování použita i v následujících několika ročnících soutěže.